SEPETİM
Alışveriş sepetinizde hiç ürün bulunmuyor.

İşlem Rehberi

Üye Olma İşlemleri (Adımları)

  • Üye Olma Linkine Tıklanması

Divan Pastaneleri web sitesine üye olmak için www.divanpastaneleri.com.tr ana sayfamızın üst bölümünde yer alan "GİRİŞ YAP” seçeneğini tıklayın.

  • Üyelik Formunun Doldurulması

Açılan "Ücretsiz Üyelik" sayfasında Ad, Soyad, Doğum Tarihi, E-posta ve Mobil Cep Telefonu Numarası bilgilerini eksiksiz doldurun.

Belirlediğiniz şifreyi ilgili alana girin. Bundan sonraki üye girişlerinizde, bu şifreyi ve e-postanızı girmeniz gerekecektir.

Üye girişleri e-posta ve şifre ile yapıldığından, e-posta adresinizi girmediğiniz taktirde, üyeliğiniz gerçekleşmeyecektir.

Kullanım Koşulları ve Gizlilik Sözleşmesi'ni okudum, kabul ediyorum kutucuğunu işaretleyip, "Üyeliği Tamamla" butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.



Divan Pastaneleri gizlilik politikası, kişisel verilerin kullanım - işlenmesi ve tarafınıza ticari elektronik iletiler gönderilmesi için izin veriyorsanız, ilgili kutucuğu işaretleyebilirsiniz. Daha sonra, ticari elektronik ileti gönderilmesini istemediğiniz durumda, tarafınıza yollanan iletilerde belirtilen ilgili işlemi yapabilirsiniz. (Kanunen gönderilmesi mümkün/gereken iletiler devam eder.) Bu konudaki bilgilere, sayfanın en alt tarafında yer alan menüden "Gizlilik Sözleşmesi veya Kullanım Koşulları butonlarına tıklayarak da ulaşabilirsiniz.



Divan Pastaneleri’ne üyelik işlemleriniz sırasında herhangi bir hata mesajı almanız durumunda "geri al" tuşuna basabilirsiniz. Bu hata yinelenirse, alınan hata mesajı ve çözümü hakkında bilgi almak için Müşteri Hizmetlerimizden bize ulaşabilirsiniz.

Üyelik bilgilerinizi değiştirmek istediğiniz zaman aşağıdaki Hesabım bölümünden tüm bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.



Üyelik işlemleriniz tamamlandığında tarafınıza bir sözleşme gönderilmeyecektir.





Üye Girişi İşlemleri (Adımları) 

  • Üye Girişi Yapılması

www.divanpastaneleri.com.tr adresine girin ve üst tarafında bulunan "GİRİŞ YAP" linkine tıklayın.

Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin.

"Giriş Yap" butonuna basın.

Divan Pastaneleri'ne üye girişi yaparken herhangi bir hata mesajı almanız durumunda “geri al” tuşuna basabilirsiniz. Bu hata yinelenirse, alınan hata mesajı ve çözümü hakkında bilgi almak için Müşteri Hizmetlerimizden bize ulaşabilirsiniz.

 

  • Üyelik Şifresinin Unutulması ve Tekrar Talep Edilmesi

Eğer şifrenizi unuttuysanız "Şifremi Unuttum" linkine tıklayın. Açılan penceredeki e-posta alanına üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi girin ve "Şifremi Gönder" butonuna basın. Şifre sıfırlama linki size e-posta ile bildirilecektir. 

 

  • Profil Bilgilerinin Görüntülenmesi ve/ya Değişiklik Yapılması

Ana sayfamızdan sağ üst köşede yer alan Hesabım butonuna tıklayarak, profilinizi, verdiğiniz siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

"Bilgilerim" sekmesinden, e-posta adresinizi, mobil cep telefonu numaranızı ve "Şifremi Değiştir" sekmesinden, şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

"Adreslerim" sekmesinden yeni adres bilgisi girebilir veya girdiğiniz adresleri düzenleyebilirsiniz.

"Siparişlerim"sekmesinden tüm siparişlerinizin sipariş tarihini, sipariş numarasını, tutarını ve durumunu görüntüleyebilir; aynı sayfada yer alan "incele" linkini tıkladığınız zaman, ürünün fotoğrafı, teslimat ve fatura adresi gibi detaylara ulaşabilirsiniz.

 

Ürün Satın Alma-Mesafeli Sözleşme İşlemleri (Adımları)
  • www.divanpastaneleri.com.tr Sitesinin Açılması

www.divanpastaneleri.com.tr adresine girip alışverişe başlayabilirsiniz.

 

  • Sepete Ürün Eklenmesi

Alışveriş yaparken seçtiğiniz ürünleri, gramaj, renk gibi tercihlerinizi yaparak, sepetinize "Sepete Ekle" butonu ile ekleyebilirsiniz. Ürünleri sepete eklerken, gönderim semti, tarihi ve saatini girmeniz gerekmektedir.

 

  • Alışveriş Sepetine Gidilmesi

Sepetinize ürün eklediğinizde; ekranın en üstünde ürünün sepetinize eklendiğine dair bildirimi görebilirsiniz.

 

  • Alışveriş Sepetinde Değişiklik Yapılması

Sepetiniz sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, silebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını ve teslimat masraflarını görebilir veya sepetinizdeki ürün adetlerini değiştirebilirsiniz. Ürün değişimi veya iptali yapmak istiyorsanız önceki adımlara (aşamalara) dönerek işlem yapmanız mümkündür.

 

  • Alışveriş Sepetinizdeki Ürünlerin Satın Alınması

Sepet sayfasının ilk aşamasında sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilirsiniz.

"Satın al" butonuna tıkladığınız zaman, daha önce Üye Girişi yapmadıysanız, Üye Girişi sayfasına yönlendirileceksiniz. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girmeniz gerekir ve bu halde "Teslimat-Fatura Adresi" sayfasına yönlendirileceksiniz. Divan Pastaneleri üyesi değilseniz, "Üye Olmadan Devam Et" butonuna tıklayıp, üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz

İstanbul, Ankara şehirleri hariç ürün satışımız bulunmamaktadır.

Teslimatı yapacak pastanemizin iletişim bilgilerini bilgilerini siparişiniz tamamlandığında görebilirsiniz.

 

  • Ürünlerin Teslimat ve/veya Fatura Adresinin Oluşturulması

"Teslimat-Fatura Adresi" sayfasında, siparişiniz adresinize teslim edilmesini istiyorsanız, adres bilgilerinizi girerek kaydetmelisiniz.

Teslimat adresi ve fatura adresi için ilgili kutuları tıklayınız. Siparişinizin faturasının doğru kesilebilmesi ve teslimatta problem yaşanmaması için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz.

Teslimat adresi ve fatura adresi bilgilerinizi oluşturduktan sonra "Satın Al" butonuna tıklayarak "Ödeme" sayfasına gelebilirsiniz.

 

  • Ödeme Bilgilerinin Siteye Girilmesi

Verilen siparişin onaylanması aşamasında ve ödeme bilgilerinin girilmesinden önce, vergi ve teslimat masrafları da dahil olmak üzere ödeyeceğiniz toplam bedel ekranın sağ tarafında yer almaktadır. Yaptığınız alışveriş tutarına ve sitede alışverişiniz esnasında varolan kampanyalara göre kargo bedeli değişiklik gösterebilir.

Almış olduğunuz ürünlerin ödemesini BDDK onaylı PayU'nun sayfası üzerinden yapabilirsiniz.

Bu işlem sırasında yanlış bilgi girmeniz halinde ekranda gösterilecek işlemleri yaparak düzeltebilirsiniz. Ödeme işleminin tamalanmasından sonra farkettiğiniz bilgi girişi hataları için Müşteri Hizmetlerimiz ile telefondan irtibata geçebilirsiniz.

Tarafınızdan Divan Pastaneleri'ne girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, Divan Pastaneleri tarafındaki sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkanları ölçüsünde Divan Pastaneleri ve/veya ilgili ödeme-tahsilat kuruluşunca alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler sizin cihazından girildiğinden sizin tarafında korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu tarafınıza aittir.

 

  • Sipariş Özeti ve Bilgilendirmeler-Sözleşmenin Görülmesi-Kabulü ile Siparişin Onaylanması ve Mesafeli Satışın Tamamlanması

"Ödeme" sayfasında fatura ve teslimat adresleri, sepetinizdeki ürünler ve miktarı, ödeme seçeneğinizin ve bilgilerinin doğrulunu kontrol etmeniz; ekranda göreceğiniz Mesafeli Satış Sözleşmesi'ni okuyarak onaylamanız (kabulünüz) gerekmektedir. Metinlerin tamamını ilgili linklere tıklayarak görebilirsiniz.

Sitemizden alışveriş yaptığınızda, onaylayarak kabulünüzden sonra Mesafeli Sözleşme ve Bilgilendirmeleri ile sipariş özetinizi üyelik bilgilerinde belirttiğiniz e-posta (mail) adresinize göndereceğimizden bunları cihazına kaydedip saklayarak her zaman erişebilirsiniz. Sözleşmenizin "formatı", ilgili yasalar çerçevesinde ve azami üç yıl süre ile Şirketimiz nezdindeki sistemlerde muhafaza edileceklerdir. Satış tamamlandıktan sonra internet sitemiz üzerinden bilgileriniz girilmiş mesafeli satış sözleşmesine ulaşmanız mümkün olmayacaktır.

Bu aşamada ve sayfada, sipariş verdiğiniz ve sayfada gösterilen Ürün(ler)'in bedeli ve masraflarının seçtiğiniz ödeme yöntemi ile tarafından tahsil olunacağı bilgisi de yer alır..

Ödeme bilgilerinizi girerken oluşabilecek hataları ekranda gösterilen işlemleri yaparak gidermeniz mümkündür.

Siparişin ve Ödemenin Tamamlanması

Ödeme için bilgilerinizi doğru girdiğinizde ve Siparişi Tamamla butonuna bastığınızda, ödeme-tahsilat işlemi sistemde gerçekleşmiş ise, siparişinizin tamamlandığını belirten bir sayfa karşınıza gelecektir. Bu sayfada sipariş bilgileriniz ve teslimatı yapacak olan pastanemizin iletişim bilgileri yer almaktadır.

"Siparişi Tamamla" butonuna bastığınızda; banka/ilgili kuruluş ya da Divan Pastaneleri Güvenlik Biriminin siparişiniz ile ilgili ayrıca bir onay alabilmek için sistemlerinde kayıtlı bir telefon numarasından ve/veya e-posta adresinden tarafınıza ulaşması da gerekebilir. Kayıtlı iletişim bilgilerinden ulaşılamaz ise siparişiniz güvenlik amacı ile iptal edebilmektedir (teyit mesajı gönderilmiş olsa dahi). Siparişinize banka vd. ödeme-tahsilat kuruluşu tarafından onayı için; bankanız/kuruluşda ve sitemizde kayıtlı kişisel iletişim bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.

Bu şekilde müşteriye ayrıca ulaşma ve onay alınması işlemi Divan Pastaneleri veya ilgili banka/kuruluş tarafından gerekli görüldüğünde ve istisnaen yapılabilecek bir işlem olup her ödeme-tahsilat işlemi öncesinde bu prosedürün uygulanması sözkonusu değildir ve uygulanmamış olmasından ötürü Divan Pastaneleri ve ilgili bankalar/kuruluşlar herhangi bir sorumluluk üstlenmemektedir.

Ödeme işleminin tamalanmasından sonra farkettiğiniz bilgi girişi hatları için Müşteri Hizmetlerimiz ile 0850 222 30 90 telefondan irtibata geçebilirsiniz.

 

  • Genel olarak Hataların Düzeltilmesi

Sitemizden sipariş konusu mal/hizmetlerin ("Ürün/Ürünler") siz değerli üyemiz-müşterimiz tarafından (mobil cihazınızdaki uygulama üzerinden yapılanlar da dahil olmak üzere) satın alınması ve böylece sipariş-Sözleşme'nin yapılması ile ilgili teknik aşama-adımlar, keza bilgi girişleriniz sırasındaki hataların belirlenmesine-düzeltilmesine ilişkin teknik araçlar buraya kadarki işlem adımlarının yanısıra alışverişinizin ilgili sayfalarında (aşamalarında) karşınıza çıkan uyarı mesajları doğrultusunda işlem yapma imkanı verilerek belirtilmiştir. Siparişinizle ilgili bir bilgi (veri) girişinde hata söz konusu ise yukarıda anlatılan ve mahiyetine göre bazı aşamalarda ekranda görebileceğiniz ilgili uyarı mesajı doğrultusunda işlem ile düzelterek devam edilebilmekte olup, ödeme bilgilerinizi girerken oluşabilecek hataları aynı şekilde gidermeniz mümkündür. Ödeme işleminin tamalanmasından sonra farkettiğiniz bilgi girişi hatları için Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.